29 juni 2010

"Ny Dag, Nya Tag"

Hejsan igen... Nu har jag hämtat mej igen från min "Ormchock" och väntar på att Issa (Erika)ska komma. Vi ska bada och sola hela dagen!! Det ska bli så sköönt=*
Hihi. Jag har precis gått upp och sitter med datan utomhus och bloggar!!! Selina ligger vid mina fötter under bordet och skyddar sej mot solen. Hon har ju gaanska myycket päls, så det kan bli ganska varmt, tycker hon... Hihi...
Jag har tyvärr ingen bild på det men ni får "tänka" om hur det ser ut =) haha det låter kanske liite konstigt...



Men jag har i alllafall fixat en länk lista och jar länkat lollos blogg, länken på den ser ni i "Länklista" på höger sida av "startsidan" på bloggen, och jag har också länkat Amandas blogg: http://amanddaas.blogspot.com/ . Jag har den i LänkListan men lägge rin den här ändåå:P hihi...

Nu måste jag gå!! Puss Puss hejdåå ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥