28 juni 2010

Hjälp


Usch Usch... NU har jag varit i Rösjö å badat å solat =) ... Men när vi skulle gå hem, på gärdet så var det en huggorm tre cm ifrån meeeeeej!!! Det var jäätte läääskigt.. Tror jag dooog!!

Hahaha men nu e jag hos Lollo igen och har spelat sims, men min data lagga så vi kunde inte spela mer =(


Lollo har också bloggat och fixat sin blogg. Den blev jäätte gulli. Läs den =) ((fast läs MIN ocksååå =) hihi)) http://lolloochtessie.blogspot.com/ hihi!!! Läs och Kommentera den lite men man ska ju förstås läsa MIN mer för den e ju asbra=) Eller huuur?? H

aha nee nu är jag dum mot Lollo =( (( =) ))

Men nu kan inte jag blogga mer för jag ska kolla på nån annan blogg typ Hejdååå ((oh juste jag, lollo , tessie och Selina har också tränat lite agility =) )) det gick jääätte bra faktiskt på vår nya agility bana haha ...

1 kommentar:

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥