25 juni 2010

Midsommar=)

Glad Midsommar!!!
Hihi... Idag har jag och min syrra Manda varit vid en midsommarstång vid kvarnparksbadet...
Ska bara säga att det var JÄTTETRÅKIGT!!! Hehe... Inget hände liksom... menmen, det fanns sockervadd iallafall, men dom blev pyyttesmå!!! =( haha. Jag gjorde en krans till Selina, men den får ni se nån annan gång=P
Här kommer lite bilder på "Midsommar-firandet".
Här är jag på busshållsplatsen på väg till Kvarnparksbadet.

Leah följde med och ligger under bänken och väntar på bussen.

När jag kom hem, var jag tvungen att jobba med nya altanen.(Jag håller i en kofot))


Och nu skulle jag såga med en lääskig såg!! Och mäta. =)

Och nu kofotar vi igen. =)

Åhh, Hjäälp!! Nu ska vi borra!!!!

Hihi, jag har tyvärr inga bilder när vi var vid kvarnparksbadet, för min kamera ladda ur.=(

I morrn ska vi få lite besök av min kusin Alice, som har köpt lilla Lennon från vår valpkull , om ni inte kommer ihåg vem det var så kommer en bild.

Bilden är ganska gammal, men det kommer massa bilder efter i morgon.
Och här är en liten bild på mej idag.

Puss Puss Skriver mer i morgon ♥♥♥♥♥♥♥

5 kommentarer:

  1. Jätte fin blogg :)
    Och fina bilder"! <33

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Tack sötnoos =) <333333

    Vill gärna veta vad din blogg heter <3

    Kan du skicka det på mail?

    Kraam

    SvaraRadera
  4. vad händig du e !!! *host*

    SvaraRadera
  5. Hahha aa lollo jag e bäääääääääst på verktygs grejjer du veet <333333333

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥