7 oktober 2010

Bildbomb !

Rensade bland mina foton ( gissa hur många foton jag hade .. ? )
 Och Jag hittade så många foton på Min lilla Älskade Selina när hon var en valp !

 Är hon inte bara för söööööt ? ^^<333
Över; Amanda och Selina på Kenneln.

Okej , Bjuder -.-'


 Hahah , snacka om BildBomb där va ?? ^^
 Men jag älskar ju att fota , så .. vad säger man ! :O

 Det var iaf över 3000 bilder !:O:O:O:O:O

*Host*

 Jag tror inte att jag kommer blogga så mycket mer ikväll men vi får se. Kisses<333

1 kommentar:

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥