8 oktober 2010

Laaaagg -.-'

Heej

Min mobil laggar , man kan inte lägga upp bilder till datan
 Så jag kan inte lägga upp bilder från dagen  men det blir nån annan gång <33
Men jag får berätta istället;
 Jag, fia och elin orienterade idag , och det gick faktiskt bra ! Hahah , i början men sen så hade vi lite problem att hitta dom , men Jaja , hahah. Men vi hittade alla iaf , det var 13 st. och vi hittade alla på 1 tim & 37 min. Hihih.<33 Och sen när vi var klara , fick vi åka hem och vi åkte hem till Elin och flummade lite där , hahah. Och sen när jag och Fia skulle åka hem så följde Elin med och vi åkte till Ellagård och flummade lite till ! Hihihih

 Jaa det var nog min dag

 Nu sitter jag och kollar på TV. Och ikväll blir det Idol , med Fredagsmys , och så är det ju helg i morgon !!

        
Puss Och Kram Jag bloggar nog mer senare ikväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥