12 oktober 2010

Tennis sen Hundträning med Lollo !

Hej krånliga blogg !

 Kom precis hem från skolan och klockan fyra så ska jag och fia på Tennis och sen efter det ska jag ringa Lollo och så ska vi kanske träna lite med hundarna ! :) Det ska blir kul , det var så länge sen Tessie och Lollo fick träna tillsammans !

 Men nu ska jag bara vara hemma och vänta tills klockan blir fyra , men Puss och Kram !

 ( Btw .. Elin , min kompis , skaffade en blogg igår ! Jag hjäplte henne och gjorde headern hihi. Om du vill kolla in den klicka på länken ; elin-pelin.blogspot.com )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥