9 oktober 2010

Pics from the crazy night.

Kom precis hem från Ellen ..

Pic:

Över ; Jag och Fia , Innan.
Över; Jag.
Över ;Jag igen.
Över ; Fia och Tessie Hahah !
    Över ; Jag i bilen.
Över ; Fia i bilen.
Över ; Födelsedagsbarnet Ellen !
Över ; Från vänster ; Jennifer , Wilma och Jag !
Över; Jennifer och jag !
Vänster ; Jennifer , Ellen , Wilma , Fia och sen jag på govet.
-samma som över -
-Samma igen -
-igen -.-' -
Och den bästa bilden dåe på oss allihoppa!  
Jag och Fia.  
Wilma och Fia. 
Wilma älskling<33
Jennifer!

Hahah , Jag typ cpar loss !

Pizza Time !
Hahah Jag gilla fanta!
-Dancing-
Hahah ,Jennifer hissar kladdkaka.
Film 'Stand By Me'
-Egypten dans-
Det var en galen kväll , men så jävla kul ! <33
Hahah.

 Vi gjorde en video också när jag och Wilma<33 dansar och sjunger ! Hahah. Men av vissa själ så vill jag inte lägga upp den

 Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag kolla på TV, så Godnatt om jag inte bloggar mer senare! <33

1 kommentar:

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥