5 oktober 2010

U Are My Best Friend 4-ever!

Sitter i köket och gör SO: läxan , men jag fattar ingenting så jag får väl fråga vännerna i skolan i morgon. Hahah , Men jaja.
 Jag gjorde precis Matteläxan också -.-'

  När jag kom ut från Tennistältet så stod mina ´bästisar från min förra klass utanför !! Och en av dem som heter Lovisa hade med sej sin lilla Vovve Zita , ( Toy/'små' Pudel , Kommer inte ihåg vilken ) . Det var jätte kul att träffa Lovisa , Astrid och "issa" igen. ( Vi kallar henne bara Issa , hon heter Egentligen nåt helt annat :P ) Haha. Men det var jätte kuuuuuuuuuuuuuul !
 Så jag var ute med dom lite typ.

 Måste fortsätta med skitet läxorna nu ;P;P Hahh.

 Puss <333 Bloggar KANSKE mer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥