2 oktober 2010

Härliga Helg !

GodMorgon !

 Nu är det ju äntligen helg , och jag sitter men datan framför Tv:n och kollar på MTV. ( Jag vaknade astidigt idag ! -.-' )

 Hahah , Men jaja. Idag ska man bara slappa och jag ska senare ut med Selina och träna spår och Rallylydnad! Mamma filmar och det kanske kommer ut på bloggen , jag vet inte , jag måste lära mig att klippa filmerna först om det inte går ! Men det blir träning på Rally Lydnad 1 och 2: an ! Då ska ni som inte vet hur det går till få se :) Och efter det kanske det blir Barkaby !! ( Stavning ) Det är som ett Shoppingcenter ;) Jag ska handla festkläder till ett Party som jag ska på snart och sen en snygg Outfit till min fest såklart :) Hahah , mina fester blir alltid sååå roliga :D 

 Nån som vet hur man klipper filmer ? :)

Jag har ganska tråkigt nu och jag vill göra en Header till nån .. Hahah men jag har gjort klart alla som ville att hag skulle göra en till dem .. .Såå !

Här kommer bilder på Header´s jag har gjort :)

                                                                   LOLLO´S

De jag gjort till mej !



Hihih ^^

2 kommentarer:

  1. Japp dina fester blir alltid bäst och roligast!
    Längtar verkligen dit<333

    SvaraRadera
  2. Du kan få gjöra en header till mig om du vill ?
    /Ellen

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥