10 juli 2010

Ånäset.

Hej =)

Jag sa ju förut att jag skulle blogga mer igår... Men så blev det inte hihi!! Jag hann inte igår för vi kollade på en film A lot like Love hette den, med Ashton Kutcher och Amanda Peet.
Den var ganska bra haha!!♥


Men igår så åkte vi till Ånäset. Det var jätte kul =) Det är ett sorts äventyrsbad med Camping, Lufta Camping, hette det.
Det fanns 2 st. rutchkanor precis bredvid varandra och likadana så man kunde tävla om vem som kom ner först. Hihi. Jag vann kanske 2 gånger och Lollo 3 gånger =( ... Hihi helt plötsligt skrek hon för hon tyckte det var läskigt. Det var faktiskt lite läskigt när man åkte upp på kanterna i alla svängar. haha det var kuul!! ♥
Sen kom det en traktor. Och den började spruta skum överallt. Haha det var jätte kul... Vi blev helt täckta av skum. Vi kom verkligen dit på rätt dag. När traktorn slutade skumma så hoppa jag och Lollo ner i poolen. thihi. ♥♥
Innan vi åkte till Ånäset så var vi på en lång promenad runt Välvsjön. Alla förutom Amanda. Slöisen.... Nu kommer det bilder på vår promenad.

Jag och hästarna, Emma och Alice (som vi har döpt dom till.))




Jag och Lollo på "Marshmallows" =) ((det är halm/hö i ))






Får... Var tvungen att fota, tyckte det var gulligt med fåret som har ett svart huvud.
Jag och Selina vid en Norrländsk Busshållplats.

Haha det blev lite långt ifrån. Men det är Jag och Selina, Fia, Jasmine och Safira på bilden.

Jag och Lollo bland alla Prästkragar.
Nu har vi varit och spelat Minigolf i Bygdsiljium. Martin vann, Jag 2:a och Lollo 3:a. Hihi!
Jag skriver mer i morgon. Puss Puss Hejdåå!!!

1 kommentar:

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥