26 juli 2010

Massa fina djur-bilder ♥

Hejsan.♥

Jag kom precis hem från Lollo nu, efter att ha släppt ut Frasse och fixat med Sotis. Jga tog tyvärr ingen bild på Sotis, men bild på Frassie iallafall.


När jag kom dit låg han och sov i soffan, men när han såg mejj hoppade han ner och gick in till köket.
Han hade massor av mat redan så jag gav inget, men han ville äta precis när jag kom, så man fick vänta tills han var klar.Här kommer lite crazy- bilder på vovvarna som jag tog innan jag gick till Lollo.

Selina så fin.
Mamma-Jinny fortfarande trött.♥
Alla hundarna. Från vänster; Selina, Leah, Jinny. ♥







En före-bild, innan jag klipper mejj. Efter- bilden får ni senare när jag kommer hem. ( Ursäkta mellan- rummet,går ej att fixa, tyvärr)

Snart ska jag åka och klippa mejj, vid halv tre bär det av. Sen åker vi till Täby C och sen kommer vi hem. Jag vet inte när men jag bloggar när jag är hemma, + så kommer det bild.


Puss Puss Hejdåå !!

3 kommentarer:

  1. Ska bli kul att se efter bilden sen när du klippt dig:)

    SvaraRadera
  2. Lycka till hos frissan!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket båda två =)

    Samines tassar: Nu ser jag din bild =) Jätte fint. Du kan se min också eller hur ?? Kram

    Lotta: Tack så mycket Kram Kram=)

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥