25 juli 2010

Gamla Landet bilder.

Igår kom jag hem som jag skrev. Och idag är Lollo här. Hon ska åka till Öland i morgon och kommer hem på torsdag eller fredag typ. Jag glömde ju min sladd till min kamera som man kan sätta in i datan. Så jag lägger upp dom bilderna nu =)
Jag och Lollo i bilen på väg upp till Skellefteå. Uppe på toppen =) Jag och Lollo idag =D Jag idag.

Nu sitter vi och kollar på TV. Lite mtv och så =) Ikväll ska jag se på bio med Min syster Fia. Vi ska se Eclipse. (Twilight 3) Jag har redan sett den en gång förut men Fia ville se den och så följer jag med =) hihi. Inte mej emot... Den är såå bra =) Puss Puss Hejdåå!! くる

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥