9 juli 2010

Andra sidan.

Heej =)
Igår åkte alla till Robertsfors, förutom jag och Mamma. Vi stannade hemma i solen=)
Lollo åkte också för att hon skulle hitta vykort, men hon hitta inga i nån affär så... Det var ju tråkigt =( hihi!! När dom kom hem så tonade Lollo mitt hår blondare=) Det kommer bild nedan senare. Det blev faktiskt ganska lyckat!! Jag fick väldigt mycket blondare men inte så blont som dom i affären sa att jag skulle få... =( Men hur ska man veta det liksom!? ;)
Senare på kvällen åkte vi till andra sidan och gick upp på toppen.
Vi tog jätte fina kort som jag vill visa:
Innan jag tonade håret.
Hihi, här tonar Lollo mitt hår =) Efter- bilden är alla andra bilder som kommer nedan.
Nu är vi på andra sidan! Jag & Selina =)



Jag & Leah.

Jag, Jinny & Leah.


Jag, Lollo & Selina på väg nerför berget till bilarna.

Hundarna i bilen på väg hem.

Bilderna på idag kommer lite senare ikväll. Just nu har Jag, Lollo, Tessie, Pappa, Mamma & Martin varit ute och fiskat. Selina var jätte ledsen när vi gick ner till båten utan henne. Hihi, så när vi kom hem hoppa hon upp på mej hihi.

Jag bloggar senare ikväll! Puss Puss Hejdåå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥