8 juli 2010

Bild Historia -En liten=)

Heej

Jag hinner inte skriva så mycket just nu, men det kommer bilder, dom får förklara vad jag gjorde igår =)


Först åkte vi ut och fiskade, Martin fick en gädda och Lollo fick håva upp den xD Hihi Lollo!!!



Sen tränade Jag & Selina, Lollo & Tessie Agility.



Haha, och sen provade Jag och Lollo gungan =)


Ikväll har vi varit på Andra sidan och gått upp på Toppen =) hihi det var jätte läskigt för att vi trodde hela tiden att det skulle komma en björn, eller nåt!! thihi... Men nu ska jag och Lollo sova i vårt fina lilla rum =)

Puss Puss hejdå! Ha det bra i Sommar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥