5 juli 2010

Andra & första dagen på landet =)

GodMorgon alla =)

Igår kunde inte jag skriva så mycket men nu kan jag nog det.
Igår åkte jag, mamma, Lollo, Martin och Manda på en liten båttur. Selina och Leah följde också med. Selina, som vi trodde hon skulle göra, anfall inte motorn på båten. Haha!!!
Vi tog en liten tur över till "andra sidan" och stannade på en liten strand, som finns där.
Och när vi gick av såg vi massa björnspår!!! Det var jätte lääskiigt!!!
Sen åkte vi hem och åt middag och grillade marshmallows vid vår fina grill. Jag ska ta bild på den sen... Hihi .... Den är såå mysig =*

Efter middagen tänkte jag och Lollo ta ett litet kvällsdopp. Men det var ingen sol på vår brygga, så vi åkte till "björnstranden" och to ett litet kvällsdopp där. Då hittade vi VÄRLDENS STÖRSTA FOTSPÅR!!! Alltså från ett djur. Jag vet inte om det var en björn, menman vet ju aldrig. Hihi... Men själva trampdynorna var typ större en typ en vanlig smörgås!!! Och hela tassern var nästan större en, en radio!!!! =( hahah det var lääkiggt!!!Vi tog tyvärr inga foton på det men aja... Vad gör man!? hahaa...
Nu kommer det massor av bilder:)
















Nu kör jaaaaaaag!!!

Lollo ska köra =) ...



Haha Mamma missade Lollo när hon hoppade!!!
Jaag hoppar från bååten=)

Haha, Jag och Lollo badar med Flyt-västar!!!


Idag har vi solat, badat och åkt massa båt =)

Hihi men bilder på idag, kommer inte nu!!! haha... Någon annan gång kanskee!!!

Puss Puss Hejdååå!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥