22 juli 2010

Brunn

Hejsan

Igår skrev inte jag så mycket om vad jag gjorde, det var inte så mycket att skriva... Jag frös bort halva dagen...Det var såå kallt!! haha. Eller det var kanske 25 grader. Men jag tyckte iallafall att det var aaskallt haha!! >.<


Gick och hämta vatten i brunnen idag.
Smultron =) Blåbär....

Jag =)


Nu har vi sett på film och vi ska snart gå och lägga oss =) I morrn är det sista dagen här uppe i Norrland. Och dessutom min Namnsdaaag =) (( Emma))

Puss Puss Hejdåå!!

2 kommentarer:

  1. Du är så söt Emmis! :) En riktig pudding hihi!

    SvaraRadera
  2. Emma du är världens sötaste<33

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥