16 juli 2010

Sandstranden

Heej

Igår var det sol igen på kvällen. Så vi åkte till sandstranden på andra sidan så att Jinny skulle få leka lite.

Fia & Martin paddlade till andra sidan med Jasmine och Safira.Istället för att åka motorbåt med oss =D


Jasmine.


Jag satsade hårt och tog både schampoo och balsam igår =)



Leah i skogen ...

Selina njuter av vinden i båten, på väg hem...



I morse joggade jag, Mamma, Martin, Jinny, Selina & Tessie till soptunnan och tillbaka. Det var ganska skönt. När vi kom hem så hade vi lite gympa på gärdet. haha. För magmusklerna, benmusklerna, armmusklerna och rumpmusklerna.... Hahaha. =)

Sen spelade vi en badminton match. Jag & Mamma var ett lag, och Martin & Manda. Fast Manda var inte med och sprang. Fast hon ville vara med på Badminton ändå... Hihi

Efter det var vi ganska svettiga så vi gick ner till vår brygga och hoppa i sjön =) Det var skönt att svalka av sej. Nu ska jag nog gå. Vi har precis ätit lunch och ska ner till bryggan igen och sola och bada =D Puss Puss Hejdåå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥