24 juli 2010

Hemma igen

Hej allihopa (:

Nu är jag hemma i Stockholm igen från Norrland. Jag hade namnsdag igår, det var Emma och jag fick lite gratulationer och 350 kr. 200 av mamma =) 100 av Amanda och slutligen 50 kr av Pappa. hihi ... :D

Nu har jag packat upp och ska snart gå och lägga mejj. Det kommer mer bilder i morgon. Då kommer det också komma bilder från min kamera som jag har glömt att ladda upp. Det är lite från hela resan =). Nästan iallafall.

Men nu ska jag nog gå =/ Puss Puss Hejdåå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥