27 juli 2010

Lång dag.

Hej igen
Idag har jag varit med mina kompisar, vi åkte till täbban och bada i fontänen med kläder ;) hehe och när den började spruta så gick vi igenom. Det var iskallt i vattnet men jaja =) hihi

Nu är jag hemma och har fixat Lollos present. ( jag tänker inte säga vad det är, jag berättar och visar foto på det efter hon fått presenten ) Det tog hela kvällen att fixa den, så jag hoppas verkligen att hon gillar den, annars blir jag nog galen !! haha...

Nu ska jag gå upp i mitt rum och koppla av lite med TV. ( kramp i handen )

Puss Puss Love ( kommer bilder i morgon )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥