17 juli 2010

Kondis =)

Hejsan

Igår åkte vi till kondiset i Bygdsiljium för att fika lite. Manda, Mamma & Fia köpte glass, jag köpte en dricka och Martin en påse gott&blandat. På kondiset utomhus där man också kan fika där går det omkring en påfågel hela dagarna, en tupp och en Tjej på fågel också.... Så killen visade sina vackra fjädrar för henne.


Vi fkar, Leah, Safira och Jasmine följde med.
Påfågeln.
Jag.Vi åkte på en liten utflykt till en liten strand, det var faktiskt väldigt kallt i vattnet när jag gick i.
Bredvid stranden fanns en liten äng med fina blommar.
Jag framför stranden.
Jinny och Selina tittar ut på sjön.
Jinny hoppade upp i fotöljen och sov.
Idag är det jätte skönt väder så vi ska göra beach-gympan på bryggan istället. Och sen ska vi springa i vattnet eftersom det är så varmt uppe på vägen. Vi springer till vår andra brygga och tillbaka 4 gånger. Då blir det ungefär 200 meter.
Nu har jag precis ätit frukost och kollat på bilder och sen bloggade jag detta inlägg :P hihi. Skriver mer ikväll.
Puss Puss Hejdåå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥