18 juli 2010

Fors (:

Idag har vi varit i Robertsfors och gått vid en fors, Flottarstigen. Och gått till en liten grillplats.

Vi gick dit och det tog 1 tim. och 1 kvart. Det var väldigt jobbigt faktiskt. Inte så långt men det var massa grenar och högt gräs så det tog ett tag. Alla följde med, alla hundar och allt (: hihi



Framme vid forsarna, nu ska vi bara gå lite (massa) till. Över en bro. Framme vid grilllplatsen. Tog ett dop i forsen.

Jag tände brasan ;O
Nu grillar vi korv.
Selina.
Jasmine och Leah på vägen hem.


=) Jag skriver mer i morgon. hihi .... Puss Puss Hejdåå!!

1 kommentar:

  1. Hej, vilka fina bilder, Ni ser ut att ha det härligt. Ha en fortsatt härlig sommar

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥