13 juli 2010

Träning + Bad

Heeeeej =D

Iförrgår åkte Lollo hem, jag, pappa & martin åkte med henne till Umeå Flygplats för att lämna henne. Hon skulle åka flyg hem såå...
Igår tränade vi massor med Hundarna!! Vi gjorde en blandning av agillity och RallyLydnad hihi =) Det var faktiskt väldigt kul.
Eftersom Lollo åkt hem, tränar jag med Tessie.




Slalom.

Selina & Jinny.

Selina, Jinny & Leah kopplar av efter dagen.

På kvällen lite senare åkte vi till andra sidan till stranden, vi tog med en frisbeé så att Selina skulle kunna hämta den i vattnet. Men det var inte bara Selina som hoppade i =)



När Fia gick i, gick Safira självklart efter =) men inte längre än till magen!! xd







Haha, Jag cyklopar =)

Jinny och Leah är dödströtta efter allt den här dagen...

Ojoj ... Det var 19 kort det där :O tror jag haha =)

Idag har det varit en avkopplingsdag. Vädret har varit sådär, så vi har suttit vid datorerna och spelat spel. Martin, Fia, Mamma, Selina, Safira, Jinny & Tessie gick till Jaktstugan, så jag och manda stannade hemma och åkte och hämtade dom med båten lite senare. Nu har vi precis kommit hem och jag bloggar lite.

Jag tror inte att Mamma har tagit så mycket kort idag så det kanske inte blir nåt inlägg i morgon. Men man vet aldrig.

Puss Puss Hejdåå!!

1 kommentar:

  1. Åhh vilka härliga sommarbilder =)

    Puss och Kram Lotta ♥

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥