14 augusti 2010

Besök av Helena Och Vilmer.

Hejsan


Idag har vi haft lite besök av min syster Helena och hennes son Vilmer :D ( Jag är moster och faster hehe )
Vilmer fyller 1 år i januari , så han är ungefär ett halvår :* Hihi.
Mamma tog lite bilder på honom när han hälsade på Selina och när han badade (:

Jag och Vilmer, som fick hedersplatsen på bordet. ;P


Nu hälsar vi på Selina , som ville slicka Vilmer heela tiden :)

Sötnosen. ♥

Nu badar vi i 25- graders vattnet =D. Helena höll i Vilmer hela tiden. Han fick sitta på Luftmadrassen och doppade fötterna lite :) ( Det är jag på vänster sida och Vilmer, och så är det Mamma Helena )

Jag har just tagit ett litet kvällsdop i vattnet ( som var liiite kallare nu på kvällen ) Haha.

Nu sitter jag på Verandan med Mamma och Pappa. Dom sitter och snackar och jag sitter och håller på med datan. Facebook och sådant såklart :)

Kyssss §§

1 kommentar:

  1. Ville verkade tycka om Selina, och åka badmadrass tycke han också om.
    Hej då

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥