19 augusti 2010

Bilder från Ringträningen :)

Hej! <33
Nu har vi kommit hem från ringträningen :)
Kan väl säga att det gick sådär med Selina. Hon var jätte duktig som vanligt, men en av "domarna" hade en keps på sej ;P Och på grund av det kunde inte Selina få slicka henne ;) Och då blir hon lite irriterad , hon brukar vilja lukta på den personen dådå. Men den andra domaren hade ingn keps ,så då gick det finfint :)

Hon sa att Selina stod jätte fint och sprang "graciöst" och fina tänder hade hon också :D Så det gick ju jätte bra med den "kepslösa" kvinnan. Man får bara hoppas att dom riktiga domarna i de riktiga tävlingarna inte har keps!!

Lennon och Safira var självklart också där.
Nu kommer det massor av fina bilder :*

Man fick vänta , och vänta , och vänta ....

Lovis var också där och tränade så fint ;)

Nu ska vi snart gå in :)



Jag tycker då att alla var jätte duktiga :D

Nu ska jag, manda och mamma se på film :)

"Remember me" ska vi se med Robert Pattinson och Emelie De Ravin. ( Du vet den där Robert Pattinson som är så snygg, och dessutom är han på alla mina väggar ;o )


1 kommentar:

  1. Alla valparna var jätte duktiga och lilla
    Selina hon är alltid underbar!!!

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥