18 augusti 2010

Rallylydnads träning.

Hej!

Förlåt att jag inte har bloggat något idag. När jag gick upp i morse , så funkade inte internet:(
Och sen skulle jag ju ut med Selina och träna Rallylydnad. Mamma följde med , med Jinny och tog kort ;) Men dom ska ni få se senare.



Igår så åkte ju jag till Kista med Lollo och Mamma. Och när vi kom hem så gjorde jag och Lollo om vår lilla "kojja" ( som egentligen är en garderob ) med massa kuddar och sådant ;)


Haha. Mitt huvud kom inte med :(


Vi höll på med Kojjan. Före ...

Efter :)



Före ...

Efter :)
haha Visst var vi duktiga :D
Nu kommer det bilderna på när jag och Selina tränade på Gärdet, vid tennistältet :)

"Kvar"

Heeeeeeeeeeeeej :)

hihi. Det var bara Selina som vågade gå upp på Båten. Jinny trivdes bättre på marken.

Alla hundarna var trötta när vi kom hem.

Tillochmed Leah och Tessie fast dom hade varit hemma heeela tiden !!


Jag och Selina har börjat träna med Klicker igen :) Jag har tränat det med Selina men sen blev det inget med det . Och nu ska vi börja igen , det är faktiskt kul med klicker. Rekommenderas!!

Nu ska jag äta lunch och sen ska jag dra till Täbban och byta lite kläder , och köpa kaninmat. :)

Kyss §§

2 kommentarer:

  1. Vad modig Selina är hoppar upp på bord osv
    Du är verklingen duktig med Selina träna på

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är med Selina gumman! Stolt jag är =) Puss o kram storasyster med whipparna

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥