20 augusti 2010

Remember me always in my ♥

Hej!!

Igår såg ju jag Remember me , som jag sa :)

Kan bara säga att den var såå bra!!! :D Och gud vad jag grät i slutet!! Hemskt både i början och slutet :s ... Rekommendras verkligen ;P
Det var så sorgligt i slutet!! Asså , liksom , den var asbra liksom i "mitten" av filmen och sen i slutet så ... neeeeeeeeeeeeej!! ;( Fast i mitten, alltså det är ju Drama heela filmen verkligen.

Men ; klart den skulle sluta sorgligt !? Men nu får jag inte avslöja för mycket ... :'''/

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra , kanske vara med nån !? Eller ? :(

Jaja , jag har precis ätit frukost nu så ...

Hejdå !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥