22 augusti 2010

Tennis bilder.

Heej!!
Som jag sa , igår spelade jag och Martin tennis :) Haha. Det gick ganska bra , bara att jag hade glömt bort hur man gjorde (aa' .
Nu åker vi.
Martin var så tråkig så han ville inte vara med på bild :(
När jag kom hem var jag lite svettig och ville ta ett dopp i poolen.
Men nästan allt vatten var borta :''/
Och sen när allt vatten var borta , så plockade vi ihop poolen. Och nu ligger den i förrådet:* Redo för att bli uppplockad nästa år :)

Över: Hihi. Söt bild på Selina va ? ^^

Nu har jag vaknat och sitter utomhus med datorn.Och ikväll ska jag och hjälpa till med Fias kurs. Och Hälsa på hennes nya inneboende ;P ( En katt, läs mer om det i inlägget : "Senaste Nytt" )
Nu har jag nog sagt allt jag ville ha sagt. Så...
hejdå <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥