30 augusti 2010

har varit på Onoff och ..

..köpt present till Mamma , som då fyller år på Fredag! Ni ska få se vad jag köpt till henne på Fredag , eftersom hon är inne på min blogg haha. Jag har också present till Fia och Martin , det får ni veta på Onsdag!

Detta är Mammas present :) Haha. ( Jag har fixat det lite ;P Som med hjärtat och så haha )
Tur att det är inslaget!! ;P

Nu har jag gjort engelska- läxan , den är egentligen till på Onsdag , men jag har ju Rallylydnad med Selina i morgon så då inner jag inte hehe. Men den vad aslätt ;P

Puss Hejdåå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥