15 augusti 2010

Valpträffen slut ...

HejHej

Nu har alla valpar och dess ägare åkt hem. Och vi har säker tagit mer är 300 kort.
Men jag ska inte visa er alla. Här kommer några (?) av dom , fast det är väldigt många ;P
Jag & Lollo innan valpträffen började.
Lennon var den förste som kom.


Leah blev så glad när brorsan kom :D

Selina gosar med Alice. ( Lennons matte ,+ min kusin. )

Leah blev trött av allt busande.

Atlas och Matte var dom andra som kom. Pappa Atlas med sitt fina täcke. ;P

Stora Atlas och Selina.

Alla Trefärgade är samlade.

Leah och Lennon busar.


En fin ståbild (?) på Atlas, men Lennon kom med i vänstra hörnet ;P


Vi grillade till middag.



Selina och Bamse. :*

Gruppbild :D ( Från vänster ; Atlas, Bamse , Lovis , Lennon , Selina , Kimi , Jinny & Leah. )

Fiinfin ståbild på Lovis.

Atlas fick stor uppmärksamhet :D

Jaha :*

När alla hade gått hem var det bara Alice och Lennon kvar. Så jag, Lollo och Alice tog ett rooligt kvällsdop i poolen. Haha dte var aaaskul. Alice tog bilder med sin egna kamera när vi badade och "hoppade " studsmatta. Så hon ska skicka dom till mej. Och sen så kommer kanske dom upp på bloggen ?? :* ( Bara kanske :D )

Nu sitter jag i köket och ska snart upp till rummet och förbereda för natten. Som kanske börjar vid 12 ? :*

Lav jaaa ( Love u )

1 kommentar:

  1. Dom är helt underbara våra valpar längtar
    redan efter dom!!Kram Lotta

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥