27 augusti 2010

Soooov Gott :)

Det blev inte så att jag stängde av datan. Jag hade tråkigt så jag satte på den igen. Haha. Faaaill.. ;P

Men när jag väntade på att datorn skulle sätta på sej igen , tog jag lite bilder.
Bilderna är fuullt onödiga men .. same sh*t.

Dena bild är tagen igår.
När jag och Lollo skulle gå till Hundkursen :)

Och det här är mina fina affisher bredvid min säng ;P
( Justin Bieber x 2 ! Och Twilight XD )

Okej.. Nu ska jag faktiskt stänga av datan!! Haha Jag lovar! Så ...

God natt Pusss <3333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥