16 augusti 2010

Igår kväll med Alice ( kusin )

Haha Hello!
Igår kväll stannade ju Alice ett litet tag på kvällen till 21 ungefär :) Och Jag, Lollo och Alice hoppade studsmatta och badade och jag lovade ju lite bilder på det ;P CRAZY- /ZAJJKO , VARNING ;P
( Lollo är hon med svarta tights , Jag har lila tshirt , och Alice har skjorta och hon är dessutom längst , hon är 16 : )

Lollo , Alice & Jag :) Haha Lollo ramlar ? Alice flyyyger bakåt och Jag pooosar :)

Meee



Lollo , Alice & Jag.



Jag och Alice.



RUUUMMPPHAAAAAAA SHAKA IT FÖR SEAN BANAN ;)


Haha visst är jag snygg ? ^^


hahahaha Lollo flyyyyyger meeer än Alice.





yeeaahh


Poolpartaayyy

Jag , Lollo , Mami & Amanda har varit och hyrt film. Alice i underlandet" ( nya versionen ) ska vi se ikväll , fast Amanda ska inte se med oss.

Vi skjutsade hem Lollo , för att hon skulle äta , och nu ska jag göra välling till Selina och sen gå ut med henne. Sedan blir det varmdusch med hårinpacknind :D Och sen kommer Lollo för film med skräpmat :D

Kram ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥