11 augusti 2010

Lovis 4 a day :)

Hej!
Idag har vi Lovis ( en av våra älskade valpar ) här. Vi ska vara "barnvakt". Hihi.
När Lovis kom i morse blev hon så glad när hon såg Selina , och Selina blev också glad!! Jätte gulligt.
Lovis kom upp och väckte mej i morse vid kanske 10. Hon kom upp i min säng och började slicka mej och gnällde och visste inte vad hon skulle ta vägen liksom. Hihi. Jag tror nog att hon kom ihåg mej och mamma. Hon kom iallafall ihåg Selina. Det är ju " super nannyn" som jag sa ;P

Leah och Lovis leker så fint. Syskona♥ .Haha man ser nästan inte skillnad på dem, förutom att Leah har en väldigt vit nos. ♥
Nu kommer det lite bilder på Lovis från bebis till valp ;P
Lovis inte så gammal =) Nu kommer det en liten saga. Nästa bild är hon desto äldre hela tiden.

Nu har vi öppnat ögonen lite granna ;P

Veckor senare får jag lov att gå ut på tomten för första gången ;)


Nu är jag lite drygt över 8 veckor och har fått min nya familj =D


Jaa, Det var sagan om Lovis. Det kommer om dom andra valparna också någon annan gång.

Kyss §§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥