21 augusti 2010

Senaste Nytt ;P

Hej :)

Jag har spelat sims och Fia har kommit på middag. Hon har köpt katt ;P haha. Och nu har hon de två whipparna Safira och Jasmine + en katt :) Den är assöt :* Bella heter hon. Haha.
Fia har kurs i morgon och jag ska komma till henne klockan fyra själv , och hälsa på Bella , och så ska jag äta middag där. Och sen ska jag hjälpa till på kursen lite ;)

Det kommer lite bilder senare ikväll.

Vi har tagit ner poolen idag ;o Så det blir inget mer pool-badande denna sommar :(

Ojj det var mycket att ta itu med haha + att skolan början på Måndag. Min klass, 6C , börjar halv tio på morgonen och slutar klockan 14 tror jag ? hihi.
Lennon skulle vara oss den dagen och Mamma börjar jobbet kl. 16 , så när jag kommer hem får jag passa honom ;P haha.

Nu eftersom skolan börjar kommer inte jag kunna blogga lika mycket som jag gör nu. Men det kanske blir , innan jag går till Skolan på morgonen , och sen på kvällen kanske. Det beror på hur mycket läxor jag kommer få. Och sen har jag ju Dans, Jazzfunk på måndagar och sen på tisdagar har jag Rallylydnad. Och sen får vi se på vilken dag jag ska spela tennis.

Aja , nu tror jag att jag har sagt allt. Hejdå

( P.S. Om ni bläddrar ner på min blogg så blir det ett stort mellanrum , har ingen aning om varför men det får vara så , det går inte att fixa ;o )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥