29 augusti 2010

YouCam.

Har fixat ett nytt program på min data :) Haha , alla med webcameror inbyggda i sin data kan typ ha det. Hehe ;


Jag har tagit massa mer bilder som det är liksom annan layout och saker på.

Om ni någinsin varit i en SkattKammare på ett Tivoli så finnt det ju massor av speglar eller hur ? ^^ Och när man tittar in i spegeln så ser man ju ganska rolig ut eller hur ?? Haha.

Här är nånting sånt ?


Jag har massa andra layouter på det här också men jag orkar inte fixa det just nu. Ni får se nån annan gång. Haha ;P

Men nu fattar ni iaf vinken ;o

I morgon är det ju skola och vi börjar klockan 09:10 (?) Hehe. Så Lollo kommer till mej vid 08:50 så att vi hinner till skåpet och hitta till Lektionen. Jag måste visa er mitt schema nån gång , men jag har ingen aning hur jag ska göra det ? Några tips ?? aja...

Men nu ska jag sticka och så kommer jag lägga upp lite bilder från Amandas kamera också. Och då komer det också mer bilder från släktträffen igår. Hehe.

1 kommentar:

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥