10 augusti 2010

Crazy Lennon=D

Hello!

Nu har vi kommit tillbaka från Alice och Lennon , och lämnat sängen hos dom. Alice har kollat på den förut , och tyckte den verkade vara bra och så.
Jag har tagit lite kort innan vi åkte och lite Crazy -bilder på Lennon. Och sen bild på en av kläderna jag fick Alice. Mer bild på det kommer senare.
Nu kommer ddet bilder på mej innan vi drog till Alice och Lennon.

Jag hjälper till med sängen. Visst är jag duktig? ^^

Selina ville så gärna följa med och hälsa på Lennon. Och Mamma Jinnny blev galen när vi kom hem och luktade Lennon. Hon saknar sin son.

Nu kommer det lite bilder på Söta Lennon. ( Det är matte Alice skor på bilden ;P )

Hehe jag älskar denna bild. Crazy. ( Lennon springer + min kamera får damp = Denna bild. )

Hehe. Jag fick blandannat dom här ... sakerna ;) Jag sparade mer kläder som jag inte har på bild. Övriga kläder lämnar vi till klädinsamlingen. ( Viist har jag en fin sko ^^ ) Selina tycker att matte är konstig när hon spelar flöjt sååå bra :) Hon har huvudet på sne !! Gullis :*

Hehe. Min Nya Fina Hatt.

Hihi.

Jag kom precis hem och har provat alla fina kläder jag fick. Senare ska jag ta en promenad med Selina. Och sen blir det väl middag!? ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥