10 augusti 2010

Tillbaks från skogen.

Hello!



Nu är jag tillbaka från skogen. Selina , Jinny och Tessie hade lina på sej och var jätte duktiga och sprang upp och ner på stenar. =) Selina var den enda som fattade att man skulle upp med baktassarna också. Tessie fattade det men stenarna var lite för höga för henne ;P hihi.



Lilla Tessie i tomtehatt på Julen 2009. Min söta lilla Tessie fyller 6 år den 12 november.


Lite senare idag, ska jag , mamma och pappa åka hem till Alice, Lennon och Johan. Lennon , vår lilla valpis :) , bor hemma hos min kusin Alice och hennes pappa Johan som är Mammas bror. Alice ska låna Fias gamla säng som vi har hemma hos oss i fias gamla rum. Och Alice har ingen säng så hon ska få låna den. Det är därför vi ska hem till henne. Hoppas att Lennon är hemma. Jag tar med mej kameran , så ni kan få se lite bilder på honom när jag kommer hem.

Just nu leker Jinny och Leah och Selina skäller på dom för att hon också vill vara med. Och hon brukar få sin uppmärksamhet när hon får "Häffa" ( som vi kallar det när hon springer runt, runt, runt. ) . Då brukar alla hundar reagera och vill springa med. :) Hihi. Det ser väldigt roligt ut :*


Min lilla HäffaKlump.Som är så fiin .

Hajjdå §§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥