28 augusti 2010

Outfit och video.

God Morgon!

Idag ska jag och familjen på släktträff hos mina sysslingar och deras söta lilla vovve Chelsea. Hihi. Vi ska inte åka förrän halv två typ.
Btw , Jag hittade en gammal video på våra söta lilla Valpisar när dom var små! Haha. Hur söt kan man va ? ^^ Videon är när dom äter ' valpfoder ' för första gången! haha. Dom är verkligen glupska alltså!


Det är mamma Jinny som skäller i bakrunden ;)

Det är ju helg nu så jag skulle egentligen sova till klockan tolv! Men neeeej! Haha. Jag vaknade runt elva och sen kunde jag inte somna om ! Typiskt mej .. Haha. Men jag får väl sova nästa helg eftersom , i morgon så ska vi på hundutställning , Selina & Jag. Amanda & Leah och Alice & Lennon ska också med och ställas ut ! Det ska bli jätte kul! ;)
Här kommer några bilder på mej just nu! :D

Hääärrr är min Outfit för idag :)

Outfit:

Tröja: Ohio

Leggins ( som inte syns ) : Vera Moda.

Kommer massor med mer bilder ikväll eller senare idag , när jag kommit hem från släktträffen :*

Puuussss <333333333


1 kommentar:

  1. Valparna är juu jätte söta!
    Dom verkade verkligen gilla "valpfodret"!

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥