28 augusti 2010

Släktträff!

Hej!
Nu har jag kommit hem från släktträffen och jag har tagit massor med Fina bilder. Haha. Men jag bertättar mer senare och nu kommer det massor med bilder från dagen.

Jag bara kör på så ni får hänga med och tänka själva lite granna :)
Jag innan vi åkte :)

Chelsea :)

Jag och Andrea ♥

Andrea ska klättra i träd ? Haha.

Jag ska klättra i trädet. Hahahahha. ' vill. inte. ramla. neeeer.!!! '





hahahahahhahaha högt hon hoppa!!! ^^

Jaa.. Haha det var nog allt. Nu ska jag bara ta det lugnt och snart ska vi se på ett program på tv som heter ' Dansfeber' man undrar ju vad det är ? Haha. Men nu ska jag nog gå. '

Puss på er!

3 kommentarer:

  1. tog du inte nån modellbild eller va de nu va på mig och elin? :D (eller det kanske var andrea:O ) haha och dvärgbilden på manda :)

    SvaraRadera
  2. Haha Joo jag tog det men jag vet inte om du skulle gilla om jag läggde upp dom .. Haha.

    :)

    SvaraRadera
  3. haha men då struntar vi i dom haha :) fina bilder btw! :D

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥