22 augusti 2010

Katten Bella och hundkurs.

Hej Hej !
Nu har jag kommit hem igen från Fia och djuren ;P

Lilla Bella var jätte söt och Jasmine brydde sej inte om henne alls. Safira var då lite misstänksam mot Bella , och då fräste hon och reste ragg , men då gick Safira iväg. Det var duktigt! Haha. :*
Sen åt vi middag och gick en liten promenad med Safira och Jasmine. Och sen var det ju kurs-dags. Så vi gjorde ordning allt och skärmade av så att Bella var i ett rum och Hundarna i ett annat.
Dom är inte så bra kompisar så att man kan lämna dom ensamma tillsammans än. Hihi.

Men nu har jag babblat massor så vi går till delen då jag lägger upp massor av bilder på Bella och lite på mej.
Men det är mest bilder på lilla Bella , för det var det jag hann eftersom mitt batteri på kameran tog slut när vi skulle på kurs. Men jag tog lite med fias kamera också. Så dom bilderna kan ni se på hennes blogg i morgon kanske ; www.saminestassar.blogspot.com .
( OM NI SER EN BILD PÅ EN KATT PÅ DESSA BILDER SÅ ÄR DET BELLA , JAG ORKAR BARA INTE FÖRKLARA ;P )

























I morgon är det skola och nu måste jag duscha och fixa mej och sen fixa nyckel till låset och så :) Och sen måste jag nog sova. aja Kraaamiizz

1 kommentar:

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥