27 augusti 2010

Facelook + Outfit.

Hello!!

Nu har jag och mamma kollat på ' doobidoo ' på Ettan. Haha.
Det var ett misikprogram med 4 kändisar. Jag kommer inte ihåg vad dom heter men aja. hahahaha.

Jag har blivit lite dålig med det här , med bilder, så jag ska försöka bättre Hehe.

Här kommer lite outfit och Facelook ;P
Facelooken, idag ;* ( inget smink -.-' )




Och slutligen Outfiten ;o

Tunika: Carlings

Leggins:Gina Tricot.

Det är ju helg nu så i morgon ska jag sova till tolv!! Sköönt ;o Men sen klockan 14.00 ska vi på Släktträff hemma hos Mina sysslingar. Det ska bli kul, då blir det också massa söta bilder på deras lilla Vovve.

Jag ska inte gå och lägga mej för än klockan 23.00 men jag ska stänga av datorn nu. Jag orkar inte göra det sen , och nu ska jag titta på TV ett tag och sen kanske jag ska läsa lite granna ?? ;* Haha.

Puss ska göra annat shiiet nuee :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥