26 september 2010

Bilder från Dagen :

 Nu har vi kommit hem från MH- testet ! Det gick jätte bra med Safira , hon var jätte duktig och fick ' Etta ' på skott!( Det är jätte bra :P ) Det betyder att hon inte är rädd alls , för skott !!!!! :D:D

 Så det var ju kul !
 Här kommer lite bilder från Vallentunas Flygfält ;

Första Momentet ; Leka och gå runt en 'påle' Huur lätt som helst :) ^^
 Andra Momentet ; Gå framåt , och sen dyker det upp en overall helt plötsligt :O ;)
Tredje momentet ; Spöken !!!! Nää , dom var inte så läskiga  :P
Jag och Safira när allt var slut !
Puss ! :)
Jag och Fias Katt Bella Hemma hos fia , Vi stannade där på vägen hem för att hälsa på Lilla Jasmine! :)
Nu sitter jag och Chattar med Fia ( hon som var med på filmkvällen igår ) och pratar om ... allt och alla ;)

Jag bloggar mer senare ( * i think * )

Puss&Kram<3333

3 kommentarer:

  1. Vad sööt Safira är!
    Och vad duktig hon var!
    Japp vi snackar om allt och all<333

    SvaraRadera
  2. Grattis till Safira som var underbar på MH
    Hon är verkligen cool !!!! Kram

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥