14 september 2010

Tillbaka !

 Heej !!

 Nu har jag kommit hem från skolan ( igen ) och väntar på att Elin ska logga in på Skype !? Men hon gör aldrig de :( Får väl ringa henne senare ! Hehe.

 Ikväll är det sista gången på Rallylydnaden och Mamma följer med och filmar när jag gör banan med Selina , och den kanske kommer upp på bloggen ;o Haha. Men hoppas inte för mycket !

 Nu ska jag bara sitta med datan , jag kan inte gå på prommis med Selina eftersom hon ska vila nu tills kvällen. Haha . ELIN LOGGA IN PÅ ******* SKYPE ;o

 Hihih. Nu kommer det biiiild på mej just ...hm .. NU !
Okej , Puss Hejdå ! Jag kommer sitta vid datan nu hela tiden ( typ ) Så jag bloggar säkert Senare :D

PUSS&KRAM!  ♥♥♥

2 kommentarer:

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥