18 september 2010

Video och Bilder - Jag & Selina , Agility !

Ojojoj .. Nu har vi alla kommit hem från Rösjön . *Puhhh* :) Det var jätte kul och mamma fick massor av fina kort ! + Att det kommer en video ! :) JIPPI !  ; Haha .

Jag & Selina !
Jag & Jinny .
Haha , Leah :P
Jag ville också hoppa ;o :P
Vi gick ner till vattnet , så att hundarna fick svalka av sej lite :P
Duktiga ? ^^
 Både jag & Selina är heeelt sluta nue ! Och Täby C utflykten blir Framskjuten till klockan 15 ( SÄger man så ? )
Men Jaja..

Här kommer videon på mej och Selina när vi kör Agility vid Rösjön ! :D


Bloggar mer sen <33333333

1 kommentar:

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥