28 september 2010

Selina.

Hej !


 Nu ska jag berätta om gårdagen ; Selina har kliat väldigt mycket under höger bakben , på trampdynan , så den har blivit röd . Redan som i Lördags eftermiddag började hon halta ! :( Stackarn ! Vi kollade under hennes fot och såg att det har blivit heelt röött :O
 På söndagen blev det bättre , hon haltade inte lika mycket och sen inget allt , och sedan helt plötsligt på kvällen kunde hon inte ens stödja på benet , lilla gumman !


 Så igår kväll ble det en tripp till Veterinären , och dom tittade och vi fick hem en salva och hon har nu bandage och en tratt , men hemma hittade vi en av Tessies skor som vi hade till henne på vintern , och nu har Selina på sej den istället för tratt. Vi ska sätta på Salvan under hennes tass två gånger om dagen i fem dagar.


 Det var väl det .


 Men nu sitter jag i skolan , i datasalen , och nästa lektion är DATA :p Hahah , den lektionen börjar tjugio över tolv.
Jag är inne på Facebook nu tyyp. hahah .


 Men nu måste jag nog sticka !


 Puss&Kram <33 Jag bloggar mer när jag kommer hem från skolan !

2 kommentarer:

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥