15 september 2010

Favvo - Bloggar !

Har kommit hem och ska på Samtal med Min lärare klockan 18 .Haha . Alltså det är inget jag har gjort , det är Lära- Känna samtal ! Haha , som jag skrev om i förra inlägget ..
 jag har inget mer att säga , och har inga bilder ;( Tråkig som jag är :( Haha. Men nu ska jag läsa mina favvobloggar :* :

 Foki , Kissie ( :P )  , Alma  , Emelie<33 , Isabel.  & Självklart : Justin Bieber ! <---- Kolla iin ! Haha.


Jag bjuder på Favvo låten också !


^Måste höras ! ^

1 kommentar:

  1. NEVER SAY NEVER !

    I WILL FIGHT TILL FOREVER !

    WHENVER U KNOCK ME DOWN I WILL NOT STAY ON THE GROUND ! <333

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥