20 september 2010

DETTA ÄR MITT TREHUNDRADE INLÄGG !



Hihi ^^

 Idag har jag varit i skolan , jag hade Estetisk profil , som sista lektion . Haha . Det var jätte kul .. ?  
 Vi delades upp i grupper , jag var med ; Felix ( nån kille ^^ ) , Jennifer ( en tjej i min klass ) & Isabel ( en tjej  )

 Och när vi var i dom grupperna fick man vara i olika klassrum - vi var i Dramarummet- , och då skulle man hitta på en dans till en låt som man fick. Haha , vår blev lite misslyckad .

 Ikväll är det första gången på Tennisen för lilla mej ! Jag är i samma grupp som Fia

 Puss&Kram , Jag bloggar mer senare <33333

 Outfiten idag

1 kommentar:

  1. JÄVLAR VILKA SNYGGA KLÄDER !

    :O:O:O

    och grattis till TREHUNDRADE INLÄGGET :o <§§§§§

    ÄLSKAR DEJ <333 ( ALRI TRÄFFAT DEJ MEN MEN :p )

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥