12 september 2010

Utställning i Vallentuna !

 Heej !

 Nu har jag äntligen kommit hem och jag bloggar från datorn nu så då kommer ni få se lite bilder senare i inlägget.
 Safira & Jasmine ställdes ut precis innnan vi åkte hem. Och dom fick väldigt bra omdöme och många rosetter ;P Både Safira och Jasmine gick vidare till Final. Fia ställde ut båda så det var tur att Jasmine var i Valpklass , och inte i samma som Safira :) Haha.

 Selina var väldigt duktig och stod fint och sprang jätte bra bredvid mej. Detta var en inofficiell utställning så det var ju ingen riktig Collie domare , som det var igår , så det blev ju lite olika omdömen. Haha. Man blir ju lite förvirrad ;o

 Men nu kommer det ganska många bilder från Idag :D Utställningen befann sej i Vallentuna på ett 'flygfält'.

Lovis var också där ;P
Leah.
Lennon.
Selina :D ( Fiiiin )
Haha Puuuss :D
Fia & Safira.
Fia & Jasmine.
Jasmine Myser i Mammas knä medans matte är i ringen med Safira. :*
Det var allt.
Alla hundar var jätte duktiga idag. Och nu är dom heelt döda ;P Haha. Men Vi köpte en present till Selina och Jinny. Det får ni nog se bild på senare nån gång. Jag köpte en leksak till Selina som vi ska ha när vi tränar och Mamma köpte en till Jinny som hon kunde leka med :D Hahah.
Jag bloggar nog senare , det kanske blir ett videoinlägg ? ;P Haa.

Puss&Kram!

1 kommentar:

  1. Du och Selina är verkligen underbara ihop
    Kram från en hemlig beundrare

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥