19 september 2010

Utställning i Skavlöten , 19/9-10

Heeej alla söta 

Oj.. Nu har vi äääntligen kommit hem från Utställningen ! Haha , Det var väldigt lång väntetid men ..

 Det gick jätte bra med Selina , hon stod helt still , framför domaren , och sprang fint och lugnt bredvid mej !
Jag är jättestolt över min lilla sötis :)
 Lovis var också där förstås , Hon var också jätte duktig , Hon sprang i ringen med Leah & Amanda , och då gick Leah & Amanda vidare till Valp-finalen. 

 Det fanns Rallylydnad skyltar där , som några där hade satt upp och då tränade jag och Selina där lite granna , Lovis och Leah ska ju börja på RL i slutet av Oktober. Så dom tränade också lite , så då fick jag berätta skyltarna Haha !

 Här kommer Selinas Omdöme : ´

 " 15 mån. Tik . Bra storlek , Feminint huvud som kunde vara ädlare , välformade ögon. För åldern , välutvecklad i fronten , välutvecklad bröstkorg , bra hals , goda vinklar bak.
VälPresenterad "

Väntar , väntar och vääntar ..
Lovis.
Jag & Selina , i ringen.
Från vänster ; Johanna & Lovis , Jag & Selina , Amanda & Leah.
Lovis & Leah !
Världens sötaste Chihuaua ? ( stavning ) :P
Det var nog allt

Familjen har varit och röstat nu. Förutom jag Haha.

Puss&Kram Bloggar mer sen !

1 kommentar:

  1. Grattis till utställningresultatet.Ni var jätte
    duktiga,kram

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥