19 september 2010

Nu ska jag snart åka till Utställningen i Skavlöten !

Rubriken säger allt :D

 Vi ska åka ungefär kvart över nio , så om typ tio minuter !
 Utställningen börjar klockan tio , och vi har nummerlapparna ; 2 ( Leah ) och jag och selina har nummer 5 .

 Så vi är nästan först .. Haha . :P

 Jag tar med mej skivor i bilen så jag kan lyssna på lite Britney Spears .

 Jag bloggar mer när jag kommer hem och då får ni också bilder på dagen , och resultat hur det gick för Selina ofc !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥