18 september 2010

GodMorgon !

Hej Och GodMorgon !

 Jag vaknade precis och har fixat en ny Header , Jag är beroende av att den skulle vara perfekt ^^ .
 Och nu är jag riktigt stolt ! Hehe.

 Idag ska Jag & Selina , Mamma , Jinny & Tessie , åka ner till Rösjön och träna agility på gärdet där. :)
 Mamma ska försöka filma den här gången , Haha. Och om det går bra så lägger jag upp det , Annars får ni bara bilder men det gör väl inget ? ^^

 Sen efter det kanske det blir en liten utflykt till Täbban , måste fynda lite. ( Mjukisar behövs :O )

 Jag har bildbrist .. :(
 Men ni får en bild på mej idag ändå .
Nu ska jag bara fixa mej , och sen åker vi till Rösjön , Bloggar mer när jag kommer hem , Lovar.
Eller så bloggar jag när jag kommer hem från Täbban om jag inte hinner däremellan !

1 kommentar:

  1. Ägaren av en Labrador :)18 september 2010 kl. 14:50

    Åhh , vade roligt att få se video på är ni kör Agility !

    Ni som är så duktiga !

    Jag har en fråga : Var köpte du alla hinder ? SKulle gärna vilja veta för jag tänkte också köpa :)

    Puss&kRam

    SvaraRadera

Att tänka på innan du kommenterar min blogg ..
1. ..Jag får så många kommentarer av Anonyma , det är roligare för mej att veta vad du heter , så var helst inte Anonym !
2.. Skriv bara fina ord till mej ! :P
3.. Om du har en blogg länka den gärna till mej !!!
4. Jag gör Gratis Headers , om du vill ha en så är det bara att kommenetra ett inlägg , skriv in din blogg och sen kan du kontakta mej och skicka bilderna till Mejlen på fliken : Kontakta mej ' :)
Tack för att du valde precis MIN blogg :* ♥